Παρασκευή 21 Αυγούστου 2020

Τι νόημα έχει αν δεν προσπαθούμε για τη ζωή που ονειρευόμαστε;

 


Έτσι θα ήθελα να ζω.

Ένα σπίτι ήσυχο που να το αντέχω,

να ασχολούμαι με ό,τι μου αρέσει και με γεμίζει

και να ζω από αυτό,

έξω ένας κόσμος που να μην μου προκαλεί δυσφορία και άγχος,

να γράφω και να διαβάζω

να βλέπω και να ακούω,

να μην επαναπαύομαι και να γίνομαι όλο καί καλύτερος,

να μην πιάνομαι στις ίδιες παγίδες κορόιδο,

να δείχνω ευκολότερα ποιος πραγματικά είμαι και τι αξίζω,

τις οικογένειες μου χαρούμενες και

κοντά μου ,

τον κόσμο γεμάτο χαμόγελα,

οι φωνές να είναι σε σίγαση,

λιγότερα απωθημένα,

να νιώθω γεμάτος,

ίσως ένα κατοικίδιο,

και μια γυναίκα

που να με αντέχει.


Ποιος ξέρει

Ίσως και να το καταφέρω

Θα προσπαθήσω και ό,τι βγει.

Εσύ;

Προσπαθείς για τη ζωή που θες

Ή απλά συμβιβάζεσαι;


- Ο.Γ.Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...