Παρασκευή 9 Αυγούστου 2019

Υπόθεση

Αν πέσω κάτω ,θα είσαι εκεί για να με σηκώσεις;
Αν λιθοβολίσω το σπίτι μου ξανά, θα είσαι εκεί στο τέλος  για να μαζέψεις τα συντρίμμια;
Αν πεθαίνω της δίψας , θα είσαι εκεί για να σφίξεις πάνω από το στόμα μου το σφουγγάρι;
Αν τα ψάρια στη λίμνη μου αρχίσουν να κάνουν θόρυβο με τις ουρές τους και τα τύμπανα μου σπάσουν ,θα μου φέρεις νέες μεμβράνες;
Αν η τύχη μου αποφασίσει να με εγκαταλείψει μια μέρα , θα ερθεις να μου ζωγραφίσεις ένα πέταλο στην πατούσα;
Αν οι υποθέσεις που έχω κάνει τόσο καιρό καταστούν πραγματικότητα, θα είσαι εκεί για να με σφαλιαρίσεις πριν φουσκώσουν τα μυαλά μου από αέρα;
Αν θελήσω ποτέ να σε σφίξω στην αγκαλιά μου ,θα φροντίσεις τα χέρια σου να είναι ζεστά;
Και αν καταλάβεις πως θέλω να το κάνω αλλά φοβάμαι ,θα με γραπώσεις με χάρη;
Και αν σου ζητήσω πότε πολλά ,θα φροντίσεις να μου το επισημάνεις;
Αν βρεθώ μπροστά σε έναν γκρεμό χαμηλό ,θα φροντίσεις να με σπρώξεις μέσα;
Και αν χαθώ πάλι στους λαβύρινθους μου, θα μου πετάξεις από ψηλά τον μίτο;
Και αν με το καλό πεθάνω ,θα ζήσεις εσύ για να με θυμάσαι;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...