Τρίτη 6 Αυγούστου 2019

Τώρα σιωπή

Και το προτιμάω ξέρεις
Όταν δεν έχω κάτι να πω να μην μιλάω
Γιατί όταν τόλμησα το αντίθετο μερικές φορές
Την πάτησα.
Είμαι σαν εκείνα τα ζωάκια που διαθέτουν κέλυφος, αλλά λιγότερο σιχαμερός.

Προτιμάω το σεντούκι να έχω κλειστό
Από το να το ανοίξω και να γεμίσω την κάμαρα
Με χνώτα που μυρίζουν ή απλά γεμίζουν το χώρο
Το προτιμάω από το να μετανιώνω μάλιστα τα λόγια που είπα 
Ενώ κανέναν δεν ενδιέφεραν,ούτε εμένα τον ίδιο
-Μα μην θεωρήσεις το ίδιο σαν με πετύχεις μεθυσμένο- ανάθεμα το γλυκό νέκταρ!

Και δεν είμαι άνθρωπος που θα ξεκινήσει εύκολα συζητήσεις
Ούτε για τον ίδιο θα ανοιχτεί από το πρώτο "Χάρηκα για τη γνωριμία"
Μα να είσαι σίγουρος πως μπορώ να σταθώ σε μια κουβέντα
Και να σου πω πέντε πράγματα 
Πολύ καλύτερα από τους περισσότερους Που απλά είναι καλοί ομιλητές-
Το να είσαι καλός ακροατής είναι χαμένη τέχνη.

Και έχω κάνει λάθη, δεν με δικαιολογώ
Μα με το πέρασμα του χρόνου βελτιώνομαι
Και αυτό είναι το άσχημο με πολλούς
Νομίζουν πως είναι σε καλό δρόμο επειδή είπαν δύο και τρεις καλές κουβέντες
Μα δεν βλέπουν πως κινούνται με σκασμένο λάστιχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...