Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Είδατε πουθενά την αλεπού;

Τι θα κάνω με το μέλλον μου;
Αυτή η σκέψη τριβελίζει το μυαλό μου
Εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Τι θα γίνει με εμένα;
Ποια αποφράδα μέρα θα θέσει σε κίνηση
Εκείνη την τροχιά ή την άλλη;
Λένε πως δεν είναι καλό να υπεραναλύεις τα πάντα
Όμως είναι κάτι που αναβλύζει από μέσα μου χρόνια τώρα
Όπως το νερό από ένα συντριβάνι.
Μόνο που μέσα μου έχω λάβα και σπίθες
Και αυτές οι σπίθες προκαλούν πυρκαγιές.
Και έχω ανθρώπους να ανησυχούν περισσότερο για μένα
Με νοιάζονται και με αγαπάνε και τους ευγνωμονώ
Που δεν με έχουν παρατήσει ακόμη.
Άραγε γνωρίζω το καλύτερο για μένα;
Ή θα καταλήξω άθυρμα των ονείρων μου;
Ο μικρός πρίγκιπας και το τριαντάφυλλό του.
Ουρανοί, τόσα σημάδια μου έχετε αποκαλύψει
Τις στιγμές που δεν το περίμενα.
Σας εκλιπαρώ να ανοίξετε για εμένα
Όταν θα το έχω περισσότερη ανάγκη από ποτέ!
Γιατί έχω ονειρευτεί ιδανικά τη ζωή μου
Και ξέρω πως το όνειρο διαρκεί για λίγο
Και μετά ξυπνάς.
Θεοί, κάντε το όνειρό μου να διαρκέσει  έστω για λίγο
-Φευ!
Να διαρκέσει για πάντα!

''When life leaves us blind
Love
Keeps us kind.....''


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...