Κυριακή 16 Ιουλίου 2023



Πρόσεχε μην πατάς εκεί, εκεί, 

Μου έπεσε μισό ευρώ που

Θα το χρειαστώ μετά, πρόσεξε σε παρακαλώ ούτε εκεί, εκεί 

Μου έπεσε το φαγητό μου 

Θα πεινάσω μετά, παρακαλώ, ούτε εκεί. Εκεί 

Μου έπεσε λίγη αξιοπρέπεια πριν κάτι χρόνια

Και ακόμα να μου πούνε ευχαριστώ

Όχι, μην,

Μην πατάς εκεί, εκεί

Έπεσε η μισή ζωή μου και, βλέπεις, να,

Δεν πρόσεχα και πολυ και

Την τσαλαπάτησα και τώρα είναι κάπως-, όχι, όχι, δεν πήρα

Και τόσα μαθήματα, περισσότερο

Ανασφάλειες και ενοχές και δυστυχώς 

Ακόμα θυμάμαι πολλά, αλλά πρόσεχε

Μην την πατήσεις και εσύ. Απλά

Πρόσεχε και εσυ

Μην την πατήσεις.

- Θεόδωρος Ορφανίδης (Ο.Γ.Θ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...