Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

 



Ναι έτσι είναι. Όπως τα λες.

Δεν λέω εγώ το αντίθετο, όχι.

Και ας σου φαίνεται έτσι.

Μην βάζεις λόγια στο στόμα μου,ναι, ναι, όπως τα λες.

Και αύριο πρέπει να πάω στη δουλειά, 

Πρέπει να βγάλω χρήματα για να ζήσω κάπως και εγώ, ναι,ναι, όπως τα λες

Είναι λίγο καλύτερα απο επιβίωση αυτό, όχι , όχι,

Σίγουρα, θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε καλύτερα

Γιατί είμαστε σε καλύτερη μοίρα από άλλους. Συμφωνώ.

Ο κόσμος λογικά δεν θα αλλάξει ποτέ

Και οι ηλίθιοι θα συνεχίζουν να ζούνε ευτυχισμένοι. Αλλά.

Πες μου, παρόλο που ειμαι και εγώ ηλίθιος

Πως το εξηγείς 

Οτι δεν μπορώ να είμαι όσο ευτυχισμένος θα ήθελα;

Έλα, ηρέμησε, θα γυρίσω το βράδυ

Να ξεκουραστώ

Και να συνεχίσω τη ζωή μου.

Δεν θα αλλάξω ούτε σήμερα τον κόσμο.

Ναι όπως τα λες, εμείς είμαστε που καθορίζουμε τις ζωές μας

Και πως θα μπορούσα να-

Μα τόσα μπόρεσα τελικά, τι να κάνω;

Αλλά ρε συ...

Γαμώτο.

-Θεόδωρος Ορφανίδης(Ο.Γ.Θ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...