Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022




Έναστρη νύχτα, με ακούς;

Το που ήθελα να καταλήξω και το που κατέληξα τελικά είναι διαφορετική ιστορία-

Δύο ευθείες που κάπου κάπως τέμνονται.

Έναστρη νύχτα, με βλέπεις;

Εγώ που πάσχιζα κάποτε

Να περπατήσω στα παπούτσια των άλλων

Γιατί τα δικά μου παπούτσια δεν μου άρεσαν-

Τι καλό βγήκε;

Το νούμερο ήταν λάθος και γέμισα πληγές.

Έναστρη νύχτα το έμαθες;

Τελικά

Έμαθα με τον δύσκολο τρόπο να περπατάω στα δικά μου έστω και στραβά 

Και πως τις πιο δύσκολες ανηφόρες

Δεν μπορείς να τις ανέβεις με δανεικά ζευγάρια.

Αλλά ακόμα έχω να μάθω πολλά, να κάνω πολλά, να ζήσω πολλά

Και δεν είναι πως δεν θέλω να ζήσω ρε γαμώτο ο λόγος που φοβάμαι ακόμα-

Είναι όσα δεν έκανα ή έκανα λάθος κάποτε

Που με κρατάνε πίσω

Και αυτή η ηλίθια η σκανδάλη που ακόμα τρέμω να πατήσω

Γιατί αν με σκοτώσω τελείως

Τι θα

Προκύψει;

Έναστρη νύχτα, με νιώθεις;

Έχω βαρεθεί

Τις ίδιες

Δικαιολογίες.

- Θεόδωρος Ορφανίδης (Ο.Γ.Θ.)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...