Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Θα αξίζει

Μια ζωή γεμάτη με υποθετικά σενάρια
Οι κατάλληλες συγκυρίες για έναν ακατάλληλο άνθρωπο
Θεσσαλονίκη ,Κοζάνη ,όπου με ξεβράσει τελοσπάντων
Δυσκολεύονται με καταλάβουν
Δεν τους αδικώ
Και γω
Και αυτούς και εμένα
Κυρίως εμένα
Μα και αυτοί δεν πάνε πίσω συνήθως.
Ανακάλυψα κατά τύχη το μέσο για να με διευκολύνω
Και με αυτό εκφράστηκα, ωρίμασα, γέμισα
Ανέβηκα πάνω του και καβάλησα την τρικυμία του μυαλού και της καρδιάς μου
Το βάπτισα πάθος και έτσι πορεύομαι
Τώρα έχω σχέδια μεγαλεπήβολα
Μα τα φτερά βαραίνουν την ήδη επιβαρυμένη πλάτη μου
Δεν προσπαθώ να πείσω κανένα
Μονάχα τους θεούς πως αξίζω μια καλύτερη ευκαιρία
Θα ήθελα να έχω απαντήσεις για τα μεγάλα ερωτήματα
Προς το παρόν, προσπαθώ να-
Ξέχνα το.
Ένας κόσμος γεμάτος εκπλήξεις
Και η μεγαλύτερη είναι
Που έφτασα ως εδώ
Πώς έφτασα ως εδώ
                                        Λίγο ακόμη
                 Λίγο περισσότερο
Να αξίζει τουλάχιστον
                                           Θα αξίζει.

- Ορφανίδης Γ. Θεόδωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...