Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020

Νικητής

Θυμάμαι όλα εκείνα τα αδέσποτα σκυλιά που έχω δει στο δρόμο
Όχι εκείνα που έδειχναν ανέμελα και δυνατά
Τα άλλα, τα καημένα, τα ταλαιπωρημένα
Με δύναμη ελάχιστη στα πόδια τους
Σε πλησιάζουν για να τα δείξεις λίγη στοργή
Και εσύ φοβάσαι μην σε κολλήσουν τίποτα
Και αντί να τα χαϊδέψεις έστω με το παπούτσι σου, τα διώχνεις
Ίσως να φοβάσαι μην σε κολλήσουν την αγάπη που δεν είδες από τους ανθρώπους
Όση θα ήθελες
Κολλήσεις
Και δεν το αντέξεις.
Τα θυμάμαι όλα αυτά και πάντα προβάλλει μια σκέψη
Πως θα ήταν αν υιοθετούσα ένα
Αν φυσικά και το ίδιο ήθελε να φυλακιστεί κατά τέτοιο τρόπο
Έναν μαθημενο αλήτη δύσκολα τον σοβαρεύεις
-  από μικρός ονειρευομαι να είμαι ιδιοκτήτης ενός χασκι,αλλά δεν θα με πείραζε οποιοδήποτε, ίσως εκτός από τσιουάουα.
Βρώμικο τρίχωμα, ουρά να σκιρτάει , μάτια γεμάτα χαρά
Θα το έκανα κουκλί
Θα μάθαινα από φίλους και γνωστούς
Θα έψαχνα
Πως τα φροντίζεις
Θα το πήγαινα σε ένα γιατρό
Θα γινόταν σκύλαρος
Θα  σκαρφιζομουν ένα όνομα αναλόγως αν ήταν αγόρι η κορίτσι
Δεν θα το είχα για τα σοσιαλ, να το επιδεικνύω ή για δόλωμα
Ανάθεμα σε όσους παίρνουν σκυλια απλά για να μαζέψουν λάικς και συμπάθεια!
Θα είχα έτσι το σκυλί μου
Και όταν θα με ρωτούσαν θα έλεγα δεν ξέρω τι ράτσα είναι, μπάσταρδο μάλλον, θα εικαζα
Όσο θα το έβλεπα να αναστηλώνεται
Να ακμάζει
Έλα εδώ , ντογκο, έλα να σε πάω βόλτα
Και εκείνο θα κουνούσε ανυπόμονα την ουρά του
Και θα έπεφτε πάνω μου
Και εγώ θα ήμουν πανευτυχής
Ίσως αγαπάμε περισσότερο τα ζωντανά γιατί δεν μας μοιάζουν
Δεν έχουν λαλιά, δεν διαφωνούν μαζί μας
Απλά μας δίνουν δίχως να παίρνουν
Αν ξέρουμε πως να τα προσέχουμε.
Δείτε, δείτε το σκυλί μου, είναι νικητής, το σκυλί μου νίκησε
Γιατί θα ήταν νικητής
Και είναι ωραίο να νιώθεις νικητής
Μα και να είσαι
Ακόμη και αν κάποιος αλλος σου έδωσε
Ένα μεγάλο χέρι βοηθείας.

Δείτε το σκυλί μου, νίκησε ενάντια σε όλες τις προβλέψεις
Είναι ωραίο πράγμα
Να νιώθεις νικητής
Μα και να είσαι.

- Ορφανίδης Γ. Θεόδωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...