Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019

Δεκέμβρης

Ήρθε πάλι ο Δεκέμβρης όπως τόσες άλλες χρονιές
Πλησιάζουμε στην καρδιά του
Ξημερώνουν οι μέρες του και οι νύχτες του παγωμένες απλώνουν
Την κρύα τους ανάσα στο δέρμα μας πάνω.
Ήρθε Δεκέμβρης, πέρασε ένας ακόμη χρόνος
Κι εγώ που τόσα είπα για τη ζωή μου
Την είδα να με χαιρετάει και πήγα να σκύψω το κεφάλι, τάχα κάτι άλλο μου τράβηξε την προσοχή
Την άκουσα να σπαρταράει σε μια γωνιά και της φώναξα
Να κάνει υπομονη, πάντα να κάνει υπομονή
Ω, πόσο ευχήθηκα να αλλάξει, πόσα της υποσχέθηκα
Και πόσα λίγα έπραξα για να γίνει
Μα φέτος σαν κάτι να άλλαξε, πάνω μου, ενδιαφέρουσα αλλαγή-
Μια επισήμανση,αν συνεχώς τα ίδια γράφω, δεν επαναλαμβάνομαι καταλάθος
Τόσα έχω ζήσει, τόσα αισθάνομαι, αυτά με ταλαιπωρούν,αυτά ξέρω
Γράφω για να μάθω, να με μάθω, να σας μάθω, να αγγίξω, να ρυθμίσω
Και ποτέ δεν θα πω για κάτι ξένο, μα για ό,τι με απασχολεί.
Ήρθε ο Δεκέμβρης λοιπόν και ακόμη ψάχνω να σε βρω
Διακαώς και συνεχώς ακολουθούσα λάθος μονοπάτια
Γιατί είχα την περιέργεια να τα διασχίσω
Ακόμη και σε αυτή την ηλικία, αλλά
Ενα λάθος που γνωρίζεις πως είναι τέτοιο γίνεται να είναι λάθος με την κυριολεκτική σημασία της λέξης;
Δεκέμβρης και ακόμη είσαι η αγαπημένη μου γλυκιά φαντασία
Μα αν γίνεις πραγματικότητα εγώ πως θα συνεχίσω να σε ονειρεύομαι τα βράδια;
Με κούρασαν πολύ αυτά τα όνειρα , τα όνειρα αυτά με στοιχειώνουν, με θλίβουν.
Ελπίζω να χιονίσει, άσχετο
Μου αρέσει πολύ το χιόνι, από μικρό παιδί το λάτρευα
Και κάποτε συνάντησα την λέξη "αγαννιφος" , τίτλος ποιητικής συλλογής,
Σημαίνει χιονοσκεπής
Τέτοιος είμαι ακόμη και το καλοκαίρι, δεν είναι επιλογή μου πια
Γεννήθηκα μια τρίτη ενός περασμένου Σεπτέμβρη
Και η μάχη από τότε είχε αρχίσει
Μόνο που δεν ήταν μια μάχη χαμένη
Ποτέ δεν ήταν μια μάχη χαμένη
Και ας ήμουν ντυμένος με κατάλευκα ρούχα.
Ο Δεκέμβρης κάποτε θα φτάσει στο τέλος του και θα έρθει η νέα χρονιά
Θα είναι άραγε νέα ή σαν αυτές που έζησα παλιά;
Φυσικά και θα είναι καινούργια
Κάθε μέρα που περνάει είναι διαφορετική
Απλά εμείς δεν το συνειδητοποιούμε πολλές φορές
Ή δεν το εκμεταλλευόμαστε σωστά.
Ήρθε ένας ακόμη Δεκέμβρης
Και εύχομαι όσα φώτα βλέπω έξω
Να φωτίσουν τις καρδιές των ανθρώπων
Άστρο φωτεινό με ακους;
Φέτος δεν θα έρθω στο σπίτι τα Χριστούγεννα
Θα τους έχεις όσους θέλω καλά, θα τους προσεχείς μέχρι τότε
Με άκουσες;
Αν έρθει ο Άγιος Βασίλης σε παρακαλώ
Ξες τι να του πεις
Αγία νύχτα μπορείς φέτος να-
Μα δεν μπορώ να σου ζητήσω κάτι γιατί έχω αμαρτησει
Ξέρεις εσύ το λόγο
Forgive me father for i have sinned
Forgive me father for i have sinned
Forgive me father for i have sinned

Στον Σωτήρα ωσσανά
Ψάλλουν ωσσανά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...