Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Μια περιουσία

Αν έχεις δύο γονείς κάτω από τη στέγη σου, μαζί και αγαπημένους ακόμη
Και ας σου σπάνε τα νεύρα μερικές φορές
Να λες πως είσαι πλούσιος
Αν έχεις δύο φίλους να μοιράζεσαι τα προβλήματα σου και την χαρά σου και την ώρα σου
Και ας έχεις χίλιους δύο γνωστούς
Να λες πως είσαι πλούσιος
Αν έχεις έστω και δέκα ευρώ σίγουρα στην τσέπη
Και ας μην τα έχεις πάντα
Να λες πως είσαι πλούσιος
Αν μια στέγη σταθερή καλύπτει το κεφάλι σου
Μπορείς να ζεσταίνεσαι όταν έξω έχει κρυο
Να κρυώνεις όταν έξω έχει ζέστη
Δεν βρέχεσαι ούτε χιονίζεσαι
Να λες πως είσαι πλούσιος
Αν έχεις την λαλιά σου, την ακοή σου, βλεπεις δίχως δυσκολία
Και ας μην τα χρησιμοποιείς όπως πρέπει
Να λες πως είσαι πλούσιος
Αν μπορείς να διαβάζεις και να γράφεις
Ακόμη ακόμη, αν μπορείς να διαβάζεις όσα δημοσιεύω
Και να ξέρεις πως τα μόνα σου βάσανα είναι υποφερτα
Και οι δυσκολίες σου -θα έχουν- κάποτε τέλμα
Να λες πως είσαι πλούσιος
Αν μπορείς να μπορεις
Τότε ξέρεις τι είσαι.

Τόσοι λόγοι και περισσότεροι για να θεωρείς τον εαυτό σου πλούσιο
Και όμως, εξακολουθείς να πιστεύεις πως είσαι φτωχός
Μην με κοιτάς εμένα
Για καιρό ταλαιπωριόμουν εξαιτίας μου
Και είχα πείσει τον εαυτό μου πως δεν είμαι πλούσιος
Μα είμαι μεγιστάνας
Πολύ πιο ευνοούμενος από όσο φαντάζομαι
Μα είμαι και άπληστος
Καί παραπονιάρης, drama queen θαρρώ το ονομάζουν
Εξάντληση του εγώ για λόγους ηλίθιους-
Και δυσκόλευε, όλο και δυσκολευε
Ήμουν στην πηγή, έπινα το νερό και ενώ ήταν υπέροχο
Εγώ το έβρισκα τάχα μολυσμένο.

Να λες πω είσαι πλούσιος αν τα διαθέτεις αυτά
Και πλούσια, αν είσαι γυναίκα , δεν ήθελα να τα γράφω δύο φορές
Να το λες μέχρι να πείστεις
Και μετά η ζωή σου θα γίνει πιο εύκολη
Γιατί έτσι πρέπει να είναι η ζωή
Εύκολη
Και δίχως να την κάνεις εσύ ο ίδιος
Πιο δυσκολη από ότι είναι
Τουτέστιν υποφερτή
Έτσι πρέπει να είναι η ζωή σου
Γιατί είναι το μόνο που πραγματικά διαθέτεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...