Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Είχα και έχω

Είχα κάτι και το έχασα
Και τώρα προσπαθώ να το ξαναβρώ
Είχα κάτι και το ξέχασα
Ακόμη προσπαθώ να θυμηθώ
Πως ηταν η αρχική του μορφή
Πάνω στην προσπάθεια σκόνταψα και έπεσα
Έφαγα τα μουτρα μου και
Γεμάτος δάκρυα συνέχισα
Ήλπιζα πως δεν θα αργούσα, πως σύντομα θα το κρατούσα πάλι στην αγκαλιά μου
Με αυτή τη σκέψη πορευτηκα για χρόνια
Όταν ξυπνουσα το πάπλωμα ηταν βαρύ
Και το βράδυ δυσκολευομουν να κοιμηθώ.
Είχα κάποτε ένα όνομα που το λάτρευα
Ένα επίθετο που το θεωρούσα ιδιαίτερο
Μετά τα σιχάθηκα λίγο αλλά σιγά-σιγά
Διαμελίστηκαν και σκορπίστηκαν
Έγιναν σύμβολα και λέξεις
Πλέον δεν είναι τόσο συνηθισμένα
Κάτι σημαίνουν.
Δεν είχα τίποτα να χάσω- και ό,τι διέθετα
Δεν είχα τίποτα να κερδίσω- και όλο τον κόσμο.
Έχω ένα φεγγαράκι να μου φέγγει λαμπρό
Και δύο πόδια να στέκομαι και να προχωρώ
Θα πετούσα μα πούλησα το ζευγάρι με τα φτερά που είχα από βλακεία μου
Για να πάρω κάτι σαχλαμάρες
Και τώρα έχω....και τι δεν έχω:
Έχω μερικές προσπάθειες ακόμη να τα καταφέρω
Έχω χιλιάδες ευκαιρίες να τα ρίξω όλα στο βρόντο
Έχω εσένα για μια στιγμή και μετά σε χάνω
Μόνο η μορφή σου στο κεφάλι μου απομένει
Και τα λόγια που με συντροφεύουν
Και μια θλίψη να χορεύει γύρω μου
Ώρες-ώρες δεν έχω εμένα μα είναι εντάξει
Έχω σίγουρα μια ζωή, ίσως καμία άλλη
Έχω σίγουρα μια ψυχή, όπως και όλοι οι άλλοι
Έχω μια καρδιά , που όμοια της λίγες υπάρχουν
Έχω ένα ζευγάρι δειλά μάτια που μίσησα για λίγο το χρώμα τους
Μα μόνο αυτά διαθέτω και
Παρατηρώ τον κόσμο μέσω αυτών
Αλλά άργησαν να δουν τον κόσμο όπως ήταν προορισμένος να τον ζήσω
Τα μάτια μου ντρέπονται να αντικρύσουν άλλα μάτια
Δεν κοιτάνε πάντα κατάματα και θαραλλέα και σίγουρα, τα μαλώνω
Έχω όσα μου αξίζουν, ίσως και περισσότερα
Σίγουρα έχω πολλά περισσότερα απο κάποιους άλλους
Και πάλι, γιατί να νιώθω πιο άτυχος απο εκείνους;
Γιατί δεν έχω κάνει αγώνες για τη ζωή μου
Γραπώθηκα με νύχια και με δόντια για να μην πέσω
Από τον γκρεμό που ο ίδιος με οδήγησα.
Είχα κάποτε κάτι και το έχασα
Τώρα πιστεύω το βρήκα
Μα έχω ακόμη δρόμο
Να νικήσω στην έρημη αρένα όλα τα τέρατα
Μόνος μου
Έχω ακόμη δρόμο
Έχω
Και δεν έχω
Είχα
Και έπαψα
Έχω
Τώρα πια ξέρω πως το έχω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...