Κυριακή 7 Ιουλίου 2019

Ψυχρολουσία

Μια γερή ψυχρολουσία
αυτό χρειάζεται
νερό να πέσει πάνω στο σώμα
παγωνιά μέσα στην καρδιά
η ψυχή σου να ουρλιάζει.

Τότε καταλαβαίνεις πολλά
τότε συνειδητοποιείς πολλά
τότε αναθεωρείς πολλά
τότε αρπάζεις την τύχη σου από τα μαλλιά
και την αρχίζεις στις σφαλιάρες.
Τι μου τα έδωσες όλα αυτά
και δεν μου έβαλες λίγο μυαλό
και τρέχω να ξεφύγω από το τίποτα
και με πιάνουν απάνθρωπες  σκέψεις από το αυτί
και πονάω ψυχή τε και σώματι
-υποφέρω-
θα καταφέρω να τους σώσω όλους
πριν φύγω εγώ πρώτα;

Ποιος θα θέλει να σωθεί από εμένα;

Μέρα με την μέρα με την μέρα
και οι μέρες κυλάνε έτσι
και εσύ νιώθεις όλο και πιο βαρύς
όλο και πιο αβοήθητος
πονοκεφάλοι μιας στιγμής διαρκούν ώρες
μου λείπει αυτό που ποτέ δεν απέκτησα.

Ποιος θα παίξει μαζί μου
εκείνο το παιχνίδι που παίζαμε μικροί;
-κρυφτό-
το παίζω με τον εαυτό μου όλη την ώρα
θα θέλατε να πάρετε μέρος;

Ψυχρολουσία μέσα στο κατακαλόκαιρο
αλλά ο χειμώνας είναι η αγαπημένη μου εποχή
-γαμώτο!

Τι τα ήθελα τα κρύα τσάγια;
τώρα ο λαιμός μου πονάει
και οι γιατροί αποδείχθηκαν κομπογιαννίτες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...