Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

Μεγαλώνω Πατέρα

Τόσα δημιουργήματα για την Λίλιθ μας
Μα σπάνια βλέπω κάτι για τον πατέρα.
Ω πατέρα, από τον δικό σου τον καρπό γεννήθηκα.
Από τους πρώτους ανθρώπους που με αγάπησαν.
Πατέρα, εσύ μου έμαθες να κάνω ποδήλατο
Στους ώμους σου με σήκωνες και με πήγαινες βόλτες
Δεν μου έμαθες να κολυμπάω,γιατί δεν ήξερες ούτε εσύ
Αλλά μου έμαθες τόσα πράγματα
Και άλλα τόσα προσπάθησες να μου διδάξεις.
Μεταλαμπάδευσες τις γνώσεις σου, όσες είχες
Και ας μην κατέληξες κάποιος σπουδαίος ή τρανός άνθρωπος
Ένας κοινός άνθρωπος για τα μάτια των άλλων
- για τα δικά μου ήσουν ήρωας, είσαι ακόμη.
Ας έχω κληρονομήσει κάποια απ' τα κουσούρια σου
Άλλα τόσα προτερήματά σου έχουν εντυπωθεί στο DNA μου.
Πατέρα, ανησυχείς για εμένα όσο ελάχιστοι σε αυτό τον κόσμο
Φοβάσαι πως θα χαραμίσω την ζωή μου, θέλεις το καλύτερο για μένα.
Πατέρα, η ζωή μας σε ευθείες παράλληλες και κάθετες.
Πατέρα, σου ζήτησα περισσότερα από όσα είχες να μου δώσεις
-από όσα όφειλες να μου δώσεις-
Άπληστα και δίχως σκέψη πολλές φορές.
Μένω εδώ να κάνω όνειρα για το μέλλον μου
Να κλαίω και να οδύρομαι που δεν μπορώ να σου ανταποδώσω
Το καλό που μου έκανες ακόμη-και στους δύο σας.
Φοβάμαι πως θα σε στενοχωρήσω και άλλο.
Πατέρα, μπαμπά, μπαμπάκα.
Εσύ μεγαλώνεις, γερνάς, χάνεις την παλιά σου λάμψη.
Όμως η μνήμη δεν ξεχνάει.
Με μάλωσες, με χτύπησες, με προστάτευσες
Όλα για το καλό μου.
Νιώθω παραπάνω τυχερός από όσο μπορώ να βαστάξω
Γιατί άλλα παιδιά δεν έχουν μπαμπάδες
Και για άλλα παιδιά το μπαμπάς είναι απλά μια λέξη, είναι κατάρα γι'αυτά!
Δύστυχοι, κακόμοιροι!
Θα έχω να το λέω, πατέρα, πως σε εσύ ήσουν ο πατέρας μου
Όσα χρόνια και αν περάσουν.
Θέλω- ξέρεις τι θέλω;
Πριν φύγεις για πάντα από αυτό τον κόσμο
Φτερά αγγέλου και ένα ένα φωτοστέφανο για το ταξίδι
Στο κρεβάτι σου όταν θα ξαπλώνεις
Αν καταφέρω να ζήσω περισσότερο από σένα
Να με κοιτάξεις με μάτια γυαλισμένα
-εσύ που σπάνια κλαις, συχνά στενοχωριέσαι -
Και να πεις:
<<Αυτός είναι ο λεβέντης μου, τα κατάφερε περίφημα!
Αυτός είναι ο γιός μου, δείτε τι έκανε!
Αυτός είναι που άλλαξε τον κόσμο, ένα τσικ, προς το καλύτερο!
Αυτός είναι που δεν τα παράτησε!
Που αψήφησε τις εντολές μας
Αλλά το παραμύθι του θα  έχει αίσιο τέλος!>>.
Και να είσαι περήφανος για εμένα.
Αν ζητάω πολλά, συγχώρεσέ με.
Ελπίζω η συγγνώμη μου να είναι αρκετή για την ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...