Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

 

Σε κανέναν δεν χωράνε

Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν 

Τα δικά μου παπούτσια.

Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι 

Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί

Και ούτε πρόκειται, γιατί 

Είναι αυθεντικά.

Σίγουρα, έχουν φθορές, ελλατώματα, είναι ανήσυχο ζευγάρι 

Αλλά είναι δικά μου

Και μόνο δικά μου.

Όσα και να δανείστηκα από άλλους

Όσο και να ήθελα να τα πετάξω, να μην τα ξαναδώ μπροστά μου

Πάντα επέστρεφα σε αυτά.

Γιατί με αυτά γεννήθηκα και με αυτά θα πεθάνω.

Γιατί κατάφερα να τα φέρω λίγο περισσότερο στα μέτρα μου.

Γιατί είναι τα δικά μου παπούτσια 

Και πλέον είμαι περήφανος 

Που τα φοράω.

- παπούτσια, Θεόδωρος Ορφανίδης (Ο.Γ.Θ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...