Κυριακή 20 Αυγούστου 2023



Δεν ξέρω γιατί ακόμα

Επιμένω, ακόμα

Εμμένω σε πράγματα και σε κόσμους

Που θα έπρεπε να αποτελούν

Ακόμα ένα μάθημα.

Πόσες φορές έμεινα μετεξεταστέος, κύριε;

Πες μου, αλήθεια θέλω να μου πεις

Είμαι καλό παιδί, κύριε;

Ή απλά το γυάλινο μου σπίτι 

Θα γίνει θρύψαλα κάποια στιγμή;

Γιατί έχω αρχίσει να κουράζομαι.

Και το προσπάθησα, αλήθεια, το προσπάθησα

Δεν λέω ψέματα, κύριε

Πολύ προσπάθησα, ίσως με λάθους τρόπους, αλλά τουλάχιστον προσπάθησα

Και προσπάθησα να διώξω και τους δαίμονες μου, κύριε

Αλλά η μουσική τους αρέσει εδώ

Και η μπύρα είναι φθηνή.

Και αν τελικά φύγω μόνος, αν φύγω

Χωρίς εκείνο το χέρι

Που περιμένω τόσο καιρό;

Και αν η ζωή μου δεν γίνει

Όπως την φαντάζομαι

Αλλά όπως την φαντάζεται

Κάποιος άλλος;

Λέω ακόμα, ακόμα

Λίγο

Αλλά για πόσο;

- Θεόδωρος Ορφανίδης (Ο.Γ.Θ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...