Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

 


ήρθαν να με πιάσουν πάλι
σχεδόν το κατάφεραν, για λίγο το έκαναν κιόλας
γαμημένοι, ούρλιαξα , φύγετε μακριά μου
σχεδόν το κατάφεραν.
και με γραπωσαν με τα χέρια τους.
έγλειψαν το πρόσωπο μου.
άφησαν παντού την γλίτσα τους.
γαμημένοι, φώναξα, φύγετε μακριά μου.
μην παίζετε μαζί μου.
μα ποτέ δεν φεύγουν αμέσως.
μα ποτέ δε φεύγουν για πάντα.
και όταν νομίζεις πως γλίτωσες
επιστρέφουν πιο οργανωμένοι.
γαμημένοι, είπα φύγετε μακριά μου.
τόσο καλή είναι η παρέα μου;
γιατί έρχεστε ενώ μέσα μου έχω τόση ζέστη;
έρχεστε επειδή εχω τόση ζέστη μέσα μου
και έξω εχει ψωφόκρυο......
γα-
καλά!
κάντε ό,τι θέλετε.
μονάχα μην πειράξετε τα γραπτά μου
και τις οικογένειες μου.
-Ο.Γ.Θ.;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...