Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Γάτε

Γιατί με κοιτάζεις έτσι;
Έξω από την εκκλησία αυτή
Βλέμμα σαν παγωμένο πάνω μου
Επικριτικό θαρρώ ή μήπως
Κοιτάζεις μέσα στην ψυχή μου;
Μήπως έχεις την ικανότητα
Τις αμαρτίες μου να μαντέψεις
Μήπως είσαι ο θεός ο ίδιος, γάτε;
Και οι υπόλοιπες τριχωτές μπάλες είναι οι άγγελοι;
Έφυγες μακριά μου όταν πήγα να σε χαϊδέψω επειδή έχω απομακρυνθεί
Από εσένα εδώ και καιρό;
Τρέμεις τον αμαρτωλό;
Ή μήπως δεν με θελεις και με αποφευγεις;
Έχω μεγάλη φαντασία , ε γάτε;
Να σου εκμυστηρευτώ κάτι εδώ που βρισκόμαστε;
Είσαι στα μέρη που έκανα με εκείνη βόλτες
Και που έλεγε τα λόγια τα γελοία που μου έχουν πει και άλλες
Για το ποιόν μου και τέτοια σχετικά
Ότι δεν ήθελε να με πληγώσει περισσότερο γιατί είμαι το ένα και το άλλο
Και άλλα σχετικά
Έψαχνε μία  αφορμή να τα σπάσουμε μετά και την βρήκε
Τώρα κάνει βόλτες σε άλλες αγκαλιές
Φαντάσου, προσπάθησε να ρίξει το φταίξιμο πάνω μου
Για να μη νιώθει άσχημα με τον εαυτό της
Πόνταρε στην αγνότητα μου και παραλίγο θα νικούσε
Μα ο γελασμένος χάνει στο τέλος
Εγώ απλά παριστάνω τον χαζό επίτηδες.
Γάτε, βαρέθηκα συνέχεια τα ίδια πράγματα να ακούω
Μια γυναικεία συντροφιά ζητάω
Ξέρω πως μπορώ να προσφέρω πολλά και ας μην το δείχνω
Δεν ψάχνω την μια και μοναδική
Καταλαβαίνω πως είναι σχεδόν απίθανο να την βρω
Μονάχα κάποια που να είναι ειλικρινής
Να με αντέχει
Να με εμπνέει
Να με αποδεχτεί γι'αυτό που είμαι
Τόσο δύσκολο είναι ;
Πόσο θα ήθελα ώρες ώρες
Να βγάλω την καρδιά μου έξω
Να πάψει να χτυπά
Και να δω πως είναι
Να είσαι άκαρδος
Να μην νιώθω τόσο έντονα
Όταν δεν πρέπει.
Γάτε
Γιατί κουνάς έτσι την ουρά σου;
Γνωρίζεις κάτι;
Ή απλά
Την κουνάς;

- Ορφανίδης Γ. Θεόδωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...