Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

 

Η οργή μου είναι

Αυτοάνοση.

Ο θυμός μου, επίσης.

Ο στόχος τους

Εγώ.

Η οργή μου

Κρύβεται μέσα σε μαξιλάρια

Κρύβεται μέσα σε ποτήρια μπύρας

Κρύβεται μέσα σε κλάματα και λυγμούς

Κρύβεται μέσα στις λέξεις

Κρύβεται μέσα μου

Και σπάνια έξω από μένα.

Δεν είμαι φυσιολογικός

Από μικρό παιδί δεν ήμουν.

Βλέποντας

Τι προκαλεί ο πόνος της οργής

Τι προκαλούν τα νεύρα

Κρύβομουν κάτω απο παπλώματα

Σιωπηλός τη νύχτα

Με τα θηρία να προσπαθούν

Να κατασπαράξουν το ένα το άλλο

Και εγώ ανήμπορος να κάνω κάτι

Παρά μόνο να εύχομαι

Να σταματήσει κάποτε όλο αυτό.

Έτσι

Άρχισα να τα μαζεύω όλα μέσα μου

Και να ξεσπάω

Σε μένα.

Να είμαι εγώ ο αποδέκτης.

Δεν είμαι φυσιολογικός.

Πότε μου δεν ήμουν.

Καταφερα να το αποδεχτώ αυτό

Και είμαι εντάξει τώρα.

Αλλά που και που

Θα ήθελα να είμαι

Σαν εσάς-

Να είμαι και εγώ

Σαν και εσάς.

- Θεόδωρος Ορφανίδης (Ο.Γ.Θ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...