Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

 


Τώρα που κάθομαι εδώ

Μοναχός
Μα όχι μόνος γιατί εδώ
Έχω τη μουσική μου,
τα βιβλία μου
τις ταινίες και τις σειρές μου
τους φίλους μου
και ας είναι μακριά
και ας χαθήκαμε κάπως
-εχω τις οικογένειες μου-
και το τετράδιο μου.
Τώρα που κάθομαι εδώ
Μα δεν είμαι εδώ ακριβώς
Είμαι κάπου αλλού, ως συνήθως
Μεταξύ ενός παρελθόντος που με λύγισε
Του παρόντος που δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει
Και ενός μέλλοντος
Που με φοβίζει λίγο
Μήπως και δεν έρθει ποτέ
Μήπως και δεν έρθει όπως το θέλω
Και όλα όσα κάνω αποβούν μάταια-
Μα δεν ελέγχεις πάντα
Ό,τι συμβαίνει στη ζωή σου
Απλά κανείς ότι καλύτερο μπορείς.....
-Ο.Γ.Θ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...