Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Κοίταξε με στα μάτια

Κοίταξε με στα μάτια
Πες μου την αλήθεια
Δεν ήταν τελείως λάθος η ζωή που
Έζησα ως τώρα ,έτσι;
Οι επιλογές..... τα συναισθήματα
Τα λάθη που πληρώνω
Οι χτύποι της καρδιάς μου
Οι χαμένες ευκαιρίες
Οι άνθρωποι που πλήγωσα
Ο εαυτός μου που μείωσα-
Έτσι;
              Κοίταξε με
              μέσα βαθιά
Μπορώ να αρχίσω από την αρχή
Κάπως;
Να υπάρξω , έστω, κάπως διαφορετικά;
Να αγαπήσω τον εαυτό μου ξανά
Όπως άλλοτε;
Κοίταξε με και με πάσα ειλικρίνεια
Διαβεβαίωσε με πως
Σε αυτή τη ζωή
Προλαβαίνω να γίνω πάλι
Ο βασιλιάς με τη κουνιστή καρέκλα που δεν τρίζει
   Και το βασίλειο του δεν έχει ρημαχτεί.
Κοίταξε με στα μάτια
          υποσχέσου μου πως
Η οικογένειά μου θα πίνει κάποτε νερό στο όνομα μου
Από τα δικά μου χρυσά κύπελλα
Και πως οι φίλοι μου, όλοι τους,
Θα είναι παρόντες,
Γιορτές εξιομνημονευτες.
Κοίταξε με -
     .......ξέχνα το.....
                       Κάτι τελευταίο
Υπάρχει πράγματι εκεί έξω
Εκείνη
Που θα μπορέσει
Να με σώσει;

Ορφανίδης Γ. Θεόδωρος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Σε κανέναν δεν χωράνε Και σε κανέναν δεν πηγαίνουν  Τα δικά μου παπούτσια. Είναι ένα και μοναδικό ζευγάρι  Που όμοιο του δεν έχει φτιαχτεί...